Quake r2-tec - Games - File Catalog - Android Games Development
Android Games Development Sunday, 2016-12-04, 9:03 AM
Welcome Guest | RSS
Site menu

Section categories
Games [16]
Emulators [15]
Applications [1]
Manuals [0]

Our poll
Rate my site
Total of answers: 447

Statistics

Total online: 1
Guests: 1
Users: 0

Login form




Main » Files » Games

Quake r2-tec
[ Download from this server (1.33Mb) ] 2011-02-09, 1:28 AM
Quake r2-tec (updated 10.02.2011)

http://u-ac.net/rikku2000/gamedev/

builded with native google ndk & pelya's SDL-lib

\

updated 10.02.2010
- fixed compatibility with older version of Android OS 1.6+

updated 19.02.2010
- better app2sd support for froyo

quake.r2tec.sdl.zip unzip to app-data dir on sd-card

Download

quake-r2tec-cfg-pelyaSDL.tar.gz - source-code, diff, cfg (only for developers)
Category: Games | Added by: lubomyr
Views: 13918 | Downloads: 1750 | Comments: 13 | Rating: 3.0/1
Total comments: 11
11  
Уже не надо. Не дождавшись ответа, нашёл оригинальный порт и взял из него недостающую папку q_sys (игровые ресурсы имелись уже давно). Но я посмотрел на этот порт и понял, что это не то, что мне нужно, потому что видно, что он оптимизирован под очень старые процессоры, да так, что упразднили даже вычисления с плавающей точкой и ускорили внутриигровое время, чтобы уменьшить лаги геймплея. В итоге всё работает слишком быстро и ко всему присутствует масса багов из-за того, что геометрия обсчитывается очень грубо. А ещё текстуры накладываются на поверхности даже хуже, чем это когда-то на PlayStation делалось. Шняга одним словом...

10  
Обнови ссылку на quake.r2tec.sdl.zip или хотя бы перечисли, что было в этом архиве. Ясно, что обязательно нужны игровые ресурсы, но как должна именоваться попка с данными и что ещё должно быть в ней, чтобы игра запустилась? Надеюсь, этот порт работает на современных железках, а то больше никто не делает такие, чтобы графика была в первозданном виде...

9  
How to slow down this game. At SGSII game is too fast:) btw great work !!

8  
Really great. Thx lubomyr, you are the greatest. I already used your ScummVM port and love it as well. But for this Quake port like Omnigraphical said it runs too fast for me too. Maybe my Motorola Milestone is too fast with its 500 MHz?

Keep your great work going! :D


7  
source-code added

5  
Any chance it is possible to connect to online servers? Quake4droid does not allow me to type in an address because I do not have a keyboard on my phone

6  
i don't know, it works with online service or not
but tried interesting things
created multiplayer game
and typed 'impluse 101' in command with use on-screen text input button
and bot will be added to multiplayer game smile

4  
Screen resolution is fixed in the binary? Odd.
Well then we need a 800x480 Version too ^^

2  
PS: seems like gamespeed is set to 2.0... and no mouselook :-(

1  
Did you make any changes to the sourcecode, or did it build straight forward?

3  
i will try to post source with patch later. Changed only screen resolution from 320x240 to 480x320 and no more

Name *:
Email *:
Code *:
Search

Site friends
  • Create a free website
  • Port of libSDL



  • Copyright lubomyr © 2016Website builderuCoz